Interzum u Kölnu završio je u petak, 12. svibnja 2023. iznimno dobrim rezultatom. S oko 62.000 stručnih posjetitelja iz više od 150 zemalja, vodeći svjetski sajam dobavljača namještaja i dizajna interijera premašio je sve prognoze i četiri dana osigurao izvrsnu atmosferu na štandovima i brojnim događanjima. 1600 tvrtki koje su izlagale moralo je čekati četiri godine prije nego što su se napokon mogle ponovno okupiti na svom globalnom industrijskom događaju. I izlagači i stručni posjetitelji bili su oduševljeni što ponovno mogu u potpunosti koristiti globalnu komunikacijsku i trgovinsku platformu. Industrija se svojim inovativnim rješenjima i novim proizvodima svrstala uz interzum te se predstavila u impresivnoj formi. „Sajam teško može uvjerljivije izraziti svoju važnost za vlastitu industriju“, rekao je Oliver Frese, direktor Koelnmesse. Za njega je ovaj uspjeh jasan signal da su “jaki vodeći sajmovi poput Interzuma danas potrebniji nego ikad”.
Važnost interzuma za industriju također je naglašena visokom razinom internacionalnosti među poslovnim posjetiteljima. Ukupno je došlo oko 62.000 posjetitelja. Zemlje s najvećim brojem posjetitelja bile su Njemačka, Italija, Španjolska i Poljska. Broj posjetitelja iz Turske razvijao se vrlo pozitivno, porastao je za 16 posto u odnosu na prethodni događaj. Više poslovnih posjetitelja također je došlo iz Indije. Broj posjetitelja iz Kine također je bio zadovoljavajući s obzirom na trenutne okvirne uvjete izdavanja viza. Visoka profesionalna kvaliteta posjetitelja sajma također je naglašena u svim zemljama.
Interzum svojim lajtmotivom neoekologije postavlja važne industrijske impulse
Središnja tema sajma bila je održivost: pod krovnim pojmom “neo-ekologija”, interzum se već uoči sajma usredotočio na održivost, zaštitu klime i očuvanje resursa, kao i planiranje usmjereno budućnosti. Sajamski štandovi pokazali su koliko je interzum pogodio industriju: gotovo sve tvrtke prepoznale su rastuću važnost ekoloških aspekata za sebe. Točke kao što su očuvanje resursa, pametni materijali, obnovljivi izvori energije i recikliranje odigrale su odlučujuću ulogu u mnogim inovacijama izlagača.
Raznovrstan program događanja također se bavio ovim temama. I to s uspjehom. Tri interzum trend foruma, interzum Product Stage i interzum Trend Stage, na kojima su poznati stručnjaci raspravljali o najvažnijim kretanjima, trendovima i budućim temama za namještaj, materijale i pokućstvo, naišla su na veliko zanimanje međunarodne stručne javnosti.
Interzum postaje zelen: zakoračite u održiviju budućnost
Ali nisu se samo proizvodi, usluge i događaji vrtjeli oko ekoloških aspekata. Mnogi izložbeni štandovi također su planirani održivo i sa stajališta očuvanja resursa. Osim toga, interzum je preuzeo odgovornost i aktivno se uključio u zaštitu klime. Uoči sajma, interzum je pokrenuo inicijativu kako bi najveći svjetski događaj u industriji proizvodnje namještaja i dizajna interijera učinio održivijim u budućnosti. Nadovezujući se na ovogodišnja iskustva, interzum će dalje razvijati temu održivosti za nadolazeća događanja.
Interzum 2023 u brojkama
Na interzumu 2023. sudjelovalo je 1600 tvrtki iz 59 zemalja (2019.: 1806 tvrtki iz 61 zemlje) na bruto izložbenoj površini od 186.000 m² (2019.: 190.000 m²). Među njima je bilo 255 izlagača iz Njemačke (2019.: 356 izlagača) i 1345 izlagača iz inozemstva (2019.: 1450 izlagača. Inozemni udio bio je 84 % (2019.: 80 %). Uključujući procjene za zadnji dan sajma, oko 62.000 stručnih posjetitelja došli su iz oko 150 zemalja na interzum (2019.: 74.000 iz 152 zemlje), oko 76 % njih (2019.: 75 %) iz inozemstva.